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Man, also 795p sollte eigentlich schon drin sein. Frechheit.
Die Zahl der vertikalen Linien muss (sollte idealerweise) durch 9 teilbar sein, damit man das Bild später leichter auf 1080p hoch skalieren kann im 16:9 Format
Also: 792p, 801p, 810p, 819p, 828p, 837p, 846p, 855p, 864p, 873p, 882p, 891p, 900p
Also immer 9 Pixellinien mehr in der nativen Vertikal-Auflösung
Wenn man den Reviews so Glauben schenken mag, dann wurde das Ziel nicht erreicht.Klare Prioritäten: Erst das Spiel vernünftig spielbar machen
Wenn man den Reviews so Glauben schenken mag, dann wurde das Ziel nicht erreicht.
EGMNOW 10/10Wenn man den Reviews so Glauben schenken mag, dann wurde das Ziel nicht erreicht.
EGMNOW 10/10
Gametrailers 9.3/10
Inside Gaming 9/10
GamesTM 9/10
OXM 9/10
Gamereactor UK 9/10
Xbox Achievements 9/10
Metro.co.uk 9/10
CVG 9/10
Gamespot 9/10
NowGamer 9.0/10
Polygon 9.0/10
Paulsemel 9.0/10
Revision Adam Sessler 5/5
Joystiq 4.5/5
EFTM 4.5/5
GamesRadar 4/5
USGamer 4/5
Mirror.co.uk 8/10
VideoGamer 8/10
Ich denke das ist ziemlich eindeutig.Wenn es massive technische Probleme gäbe hätten die meisten der Magazine es mit deutlich niedrigeren Wertungen abgestraft.Gerade bei Gamespot ist es ein halbes Weltwunder wenn ein Shooter 6/10 oder gar 7/10 erreicht.
Guckst du nur auf die Zahlen am Ende, oder liest du auch was wirklich drin steht?
EGMNOW 10/10
Gametrailers 9.3/10
Inside Gaming 9/10
GamesTM 9/10
OXM 9/10
Gamereactor UK 9/10
Xbox Achievements 9/10
Metro.co.uk 9/10
CVG 9/10
Gamespot 9/10
NowGamer 9.0/10
Polygon 9.0/10
Paulsemel 9.0/10
Revision Adam Sessler 5/5
Joystiq 4.5/5
EFTM 4.5/5
GamesRadar 4/5
USGamer 4/5
Mirror.co.uk 8/10
VideoGamer 8/10
Ich denke das ist ziemlich eindeutig.Wenn es massive technische Probleme gäbe hätten die meisten der Magazine es mit deutlich niedrigeren Wertungen abgestraft.Gerade bei Gamespot ist es ein halbes Weltwunder wenn ein Shooter 6/10 oder gar 7/10 erreicht.
Fließt in die Spielwertung von TF nur Spielspass ?
Was ist mit der Dummen KI? (Kannonenfutter)
Jep. Das scheint inzwischen normal zu sein, aber halt nicht nur im Falle von Titanfall.
Hier muss ich Titanfall verteidigen. Die KI ist dafür da geschlachtet zu werden da diese als Funktion der Wartezeitreduzierung der Mechas dienen. Ausserdem sollen auch FPS Neulinge Erfolgserlebnisse haben.
Because Titanfall's advanced AI is handled by the Azure servers, your Xbox's or PC's innards can be used to achieve more detailed graphics and the game's silky-smooth frame rate.
wenn das Argument kommt muss ich immer schmunzeln. was denn jetzt ? advanced AI oder Kanonenfutter wie zu PS1 Zeiten ?
in dem einen Satz sind eigentlich drei fehler
A closer look at Titanfall's not-so-secret weapon: Microsoft's cloud
Quelle: This Is Not A Titanfall Review (Yet) - Giant BombThe online-only nature of Titanfall means that it's only as good as its server infrastructure. In pre-release testing, I ran into a few cases where the latency would spike, causing AI opposition to seize up and enemy titans to halt, mid-dash. Also, if the game's dedicated servers are hit hard and become unresponsive, the game is literally unplayable. You can't even get into the game's training mode without a server connection, and there aren't any allowances for LAN-based play or even, at the moment, private matches. This is the first big test for Microsoft's dedicated datacenters, which became one of the more-talked about features available to developers making Xbox One games, though it's worth noting that all three versions of Titanfall will use these servers.
The frame rate in Titanfall is uneven on the Xbox One and though it's usually fine, it can get downright nasty in specific situations. In one Last Titan Standing match--where every player spawns in a robot suit--several players crammed their mechs into a tight area and began duking it out, and the frame rate dived down to what must have been single digits per second. Even out in wider areas, the game feels a little hitchy from time to time, and there's noticeable tearing throughout. The visuals in Titanfall look nice, but that's mostly due to some solid art and interesting design, not the performance. As of this writing, I haven't seen enough of the PC version to know how well it runs.
I'll say it again, since we should probably wrap this up: Titanfall is a very specific game built for a specific type of person. When you add it all up, the list of available content and the various options for speccing out your pilot feel light, and that might make this game a little hard to swallow at $60. [...]