guätä morgääää,wave schrieb:Selbstverständlich darf auch hier dieser Thread nicht fehlen
Hallo a alli Schwiizer
Stimmt, sit Basel de Zubi nüme het, chaschs so zimli vergesse. Aber ja so isch es halt, sie hend i letschter Ziit eifach z vil gueti Spiiler verchauftJ_V schrieb:Hey hoi zäme!
I chum us dr nöchi vo Basel, das Kaff heisst Diepflingen wo ich wohn. Schaff aber in Basel, isch jo ziemlich piinlich was dr FCB momentan ablieferet, die werdä nie im Lebä Meischter, aber bi derä Transferpolitik vo dr Oeri wundert mi das jo gar nöd.
mfg JV
Tach chef, hey, ich chum au vo Basel, genauer usem Baselbiet, wohn jetzt grad no bi de eltere in Gälti, nögst monet gohts denn endlich, endlich wieder in'd stadtJ_V schrieb:Hey hoi zäme!
I chum us dr nöchi vo Basel, das Kaff heisst Diepflingen wo ich wohn. Schaff aber in Basel, isch jo ziemlich piinlich was dr FCB momentan ablieferet, die werdä nie im Lebä Meischter, aber bi derä Transferpolitik vo dr Oeri wundert mi das jo gar nöd.
hoi zäme. so vel user ond so wenig schwizer?wave schrieb:Selbstverständlich darf auch hier dieser Thread nicht fehlen
Hallo a alli Schwiizer
isch doch normal so, mir sin immer unterbesetzt...George Stark schrieb:hoi zäme. so vel user ond so wenig schwizer?
Mir sind halt au äs chliises LandGeorge Stark schrieb:hoi zäme. so vel user ond so wenig schwizer?
FC Basel! Schwizer Meischter! *sing*wave schrieb:Wär dänkeder eigentlich das Schwiizerfuessballmeischter wird das Jahr?
Für Basel gsehts ja nöd grad guet us im MomentSirDaniel schrieb:FC Basel! Schwizer Meischter! *sing*
nei, im ärnst, Fuesball.... nid so mis ding, bi ehnder dr ishockey-mensch, und do schlohts härz fürä SC Bäääärn
DKT-Terrormaniac schrieb:so mal was für ganz gut gebildete (Schweizer )
>> Bärndütsch für Fortgschritteni
wave schrieb:Selbstverständlich darf auch hier dieser Thread nicht fehlen
Hallo a alli Schwiizer