Fortinbras
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liegt vielleicht daran, dass die anderen zu 95% Amis und Japaner sind^^
Naja...bei SF4 sind auch Matches gegen die Amis noch gut spielbar.
liegt vielleicht daran, dass die anderen zu 95% Amis und Japaner sind^^
Um das Spiel wird meiner Ansicht nach ein wenig zuviel Hype veranstaltet. Ich werde mich über kurz oder lang eher wieder Street Fighter widmen.
Der Spruch 'Style over Substance' passt bei BlazBlue leider wie die Faust aufs Auge.
I@Runzel: Hast Du online schon gezockt? Du bist ja in meiner Freundesliste, aber irgendwie sehe ich Dich in BlazBlue nicht.
...bisher noch nicht. Am Sonntag konnte ich keine Verbindung herstellen (keine Ahnung wieso - Patch hatte ich - trotzdem 2 mal gefreezt (nur Spiel, nicht die Playsi)) - und seitdem habe ich mich mehr den Story- und Arcade-Modi gewidmet. Wenn wir beide online sind, können wir usn ja etwas verprügeln. Bin noch nicht besonders gut, nachdem ich momentan mit allen Charakteren immer durchrotiere.
Mit dem Kampfsystem komme ich auch nicht wirklich zurecht. So passiert es mir teilweise, dass ich online 'perfect' geplättet werde, nur weil mein Gegner eine Combo beginnt, mich in die Luft 'juggelt', dort die Combo fortsetzt und ich bereits besiegt bin, bevor ich wieder auf dem Boden aufsetze.
Ich habe keinen Plan, was ich dagegen machen soll.
...mit dem online-Modus hat Forti recht. Einen gleichwertigen Gegner zu finden, ist nicht so einfach. Ich habe gestern paar Partien (unranked) gespielt. Der Level 34 Kontrahent hat mich direkt geplättet (perfect konnte ich knapp verhindern). Die 20er waren für mich zu stark. Bei den unterrangigen Opponenten (-Level 10), die ich mir zutrauen möchte - bekomme ich nie `ne Verbindung hin. Raum voll oder Freeze.
Dafür läuft`s zügig und lagfrei .
Rachel und Arakune sind online echt fies...
Blazblu finde ich großartig. Seit SFII hat mir kein Beat`em Up ähnlich viel Freude bereitet. Der Story-Modus ist abwechselungsreich, Arcade spaßig (online habe ich noch nicht gespielt). Insgesamt ist es auch viel einsteigerfreundlicher als SFIV. Vom Grundgedanken: leicht zu lernen, schwer zu meistern. Steuerung empfinde ich als sehr genau - von mir gibt`s bisher überhaupt keinen Anlass zu Kritik.
mich stõrt nur dass ich in der story keine 100% kriege, aber das liegt wohl an mir
...dafür muß man einige Kämpfe mit `nem Distortion Finish gewinnen.
The 2D High-Resolution fighting spirit is here, with rebel action.... and ass kicking.
London: 14th August 2009. PQube is pleased to announce that they will be releasing BlazBlue across Europe on PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360® video game and entertainment system.
BlazBlue is a new experience in 2D weapons based fighting games making exceptional use of the power behind the Next Gen consoles and online gameplay networks. The game is created by Arc Works Systems, the Japanese developers behind the critically acclaimed long running Guilty Gears fighting franchise which began in 1998.
BlazBlue has been hailed as the “game that every self-respecting console fighting fan should play”. It has already enjoyed huge success in Japan and critical acclaim in North America scoring above 90% in several specialist gamer Reviews. And a special Limited Edition has immediately sold through in USA, where it has recently been released.
This launch represents the first in the new partnership between Zen United and PQube. Dave Pain, from PQube, said “The long running 2D fighting genre has seen a welcome boost in 2009 with updated versions of several franchises brought to Next Gen PS3 and 360 consoles” and Tomo Ohno, Head of Zen United, reported “BlazBlue reached number 1 in the Japanese arcades and already sales of the Japanese and US console versions have beaten forecasts”.
The European version of the title will be fully localised into English, German, French, Italian and Spanish. It will include additional content – e.g. character strategy guide, music soundtrack from sold-out US Limited Edition. Plus new gameplay content not available anywhere, like new characters and moves.
Features:
For those new to fighting action the game has been specifically designed so it’s easy to pick up at the beginning, and an ever increasing depth introduces new and more demanding skills.
The game features an all-original goth-anime cast with intricately detailed hand drawn high-Definition character sprites. And they are a unique bunch indeed.
A Plethora of Defensive and Offensive Options at Your Disposal - Take advantage of Barriers, Counter Assaults, Rapid Cancels, Barrier Bursts, Ukemi Tactics and Distortion Drives to turn the tide of battle.
Drive your way to victory! Use the unique “Drive Attacks” specific to each character to decimate your opponent.
Console-Exclusive Content - Brand new music, animations, backgrounds, and a fully fleshed-out story mode have been made exclusively for the console release.
Online Battle - Train your skills online through ranked and player battles.
The planned release date is Q1 2010.
For further product information, media assets, media samples or competition opportunities please contact: [email protected]
About PQube
PQube provides a complete range of services for media production and publishing worldwide. With an established team of industry professionals based in the UK, Germany and Italy, PQube publishes and distributes a range of its own and third party products across all games platforms and price points. PQube’s media services include design, artwork, web services, production and distribution.
About Zen United
Zen United is a consortium of Japanese and Asian game developers targeting European Markets. Zen United provide international business development and 'culturisation' (localisation + naturalisation) services to independent, high quality, long standing studios to establish foundations for European business and a pipeline to collect feedback from European markets.
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