Marchocias
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- 14.07.2010
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Hallo Leute,
ich habe da ein Problem mit für die PSP gekaufte Inhalte. Diese problem ist kein einzellfall nur habe ich im Deutschsprachigem bereich noch nix gefunden. Also habe ich das Englische Forum verfolgt.
Nur ist mein Englisch nun am ende angekommen. Ich wollte also mal fragen ob mir jemand hier mal einen Text Übersetzten kann?
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Und zwar diesen hier "
Hi Guys,
I have received a further update from the Network Team. Users who have purchased the Minis Pick and Mix and have had issues with the transfer will be able to email the support line instead of calling.
Account authentification is no longer a requirement for those affected, and if you are able to send your Online ID via email, a case can be created and put forward for the Network Team. From here they will be able to provide a a resolution for you.
For those who wish to call, they still can and a case will be made and sent through- but account authentification is not neccesary.
The Support Line email team have recently been updated to let them know that this can be sent straight up so you should not now be advised to call the support line to rectify this issue.
If you encounter any further problems with this let me know,
Rabid
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Das ganze stammt aus diesen Forum --> PSN Pick n Mix Minis transfer problems - Page 12 - PlayStation Forum
PSN Pick n Mix Minis transfer problems - Page 12 - PlayStation Forum
Es wäre super wenn mir hier jemand helfen könnte und mir den Tex übersetzt .
Bedanke mich schon mal im voraus.
Marchocias
ich habe da ein Problem mit für die PSP gekaufte Inhalte. Diese problem ist kein einzellfall nur habe ich im Deutschsprachigem bereich noch nix gefunden. Also habe ich das Englische Forum verfolgt.
Nur ist mein Englisch nun am ende angekommen. Ich wollte also mal fragen ob mir jemand hier mal einen Text Übersetzten kann?
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Und zwar diesen hier "
Hi Guys,
I have received a further update from the Network Team. Users who have purchased the Minis Pick and Mix and have had issues with the transfer will be able to email the support line instead of calling.
Account authentification is no longer a requirement for those affected, and if you are able to send your Online ID via email, a case can be created and put forward for the Network Team. From here they will be able to provide a a resolution for you.
For those who wish to call, they still can and a case will be made and sent through- but account authentification is not neccesary.
The Support Line email team have recently been updated to let them know that this can be sent straight up so you should not now be advised to call the support line to rectify this issue.
If you encounter any further problems with this let me know,
Rabid
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Das ganze stammt aus diesen Forum --> PSN Pick n Mix Minis transfer problems - Page 12 - PlayStation Forum
PSN Pick n Mix Minis transfer problems - Page 12 - PlayStation Forum
Es wäre super wenn mir hier jemand helfen könnte und mir den Tex übersetzt .
Bedanke mich schon mal im voraus.
Marchocias
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